luni, 13 iunie 2011

Un blog que j'aime

Le 13 juin 2011

Lundi. Tout en cherchant des informations et des images du Midi, France, j’ai trouvé un blog d’un voyage de 2008. J’aime beaucoup comment il est écrit, les photos aussi. Le voici: //www.travelpod.com/travel-blog-entries/_mqqm_/1/1216250220/tpod.html

Et voici un petit fragment en ma traduction: „ C’est ça qui m’a surpris pendant tout ce voyage...n’importe quoi que je choisis de mon guide, soit qu’il s’agit des métropoles ou de petites villes de quelques mille habitants, partout il y a plein de monde, de touristes, d’agitation, quel concerts, spectacles et plein de choses qui arrivent. C’est merveilleux! On ne peut pas faire un mauvais choix, quoiqu’on choisit!


Luni.Tot căutînd informaţii şi imagini despre sudul Franţei, am găsit un blog care îmi place mult cum este scris, îmi plac şi fotografiile. Iată-l: //www.travelpod.com/travel-blog-entries/_mqqm_/1/1216250220/tpod.html


Iată un mic fragment:„ Asta avea să mă surprindă de-a lungul călătoriei... orice aleg din ghidul meu turistic, fie că sunt metropole, fie că sunt orăşele cu câteva mii de locuitori, peste tot e plin de lume, de turişti, de vânzoleală, ce concerte, spectacole şi orice fel de lucruri care se întâmplă. E uimitor! Nu cred că poţi da greş, orice alegi!”

           

      



Un comentariu:

  1. Cu acest blog voi face şi eu o plimbare prin minunata Franţa. Mulţumesc pentru că împărtăşeşti şi altora descoperirile tale.A1

    RăspundețiȘtergere