duminică, 19 iunie 2011

Camarades de lycée


Le 17 juin 2011, encore

Vendredi. Aujourd’hui,  pour moi, il y a eu plein d’événements: tout d’abord, à 11h, on s’est réuni dans la cour de l'école très contents de se revoir. Ensuite la cloche a sonné et nous sommes entrés dans une salle de notre ancienne école.
Madame Doïna Retegan, notre ancien prof d’histoire, a fait l’appel. Chacun a raconté ce qu’il y a eu d’important dans sa vie, depuis la réunion précédente, ceux qui avaient des informations sur les copains absents nous racontaient ce qu’ils savaient sur eux, nous remettaient le bonjur si c’était le cas. C’était très agréable de se retrouver dans une situation fort semblable à celle de nos jours de la plus belle jeunesse.

Azi, pentru mine, au avut loc mai multe evenimente importante: mai întîi, la ora 11oo, m-am întîlnit în curtea şcolii cu foştii colegi de liceu, bucuroşi să ne revedem. Apoi, a sunat clopoţelul şi am intrat într-o sală din vechea noastră şcoală.
Doamna Doina Retegan, fosta noastră profesoară de istorie şi diriginta uneia dintre cele trei clase, a strigat catalogul. Fiecare a spus ce s-a mai petrecut în viaţa sa de la ultima întîlnire şi pînă în prezent, cei care aveau informaţii despre colegii absenţi ne spuneau ceea ce ştiau, ne transmiteau salutări dacă era cazul. Era foarte plăcut să ne regăsim într-o situaţie, foarte asemănătoare cu ceea ce era odinioară, în zilele celei mai frumoase vîrste.(photo de groupe, les dernières deux: Liviu)


    





4 comentarii:

  1. Văd că ai făcut fotografii doar de la şcoală, nu ai imagini de la restaurant. Reportajul este super! Oricine poate să-şi dea seama de atmosfera de acolo, iar profesoarele sînt frumoase, chiar dacă au o vîrstă. Cea mai tînără trebuie să fie actuala directoare, că aşa se obişnuieşte. A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Era să uit: sincere felicitări! Felicitări pentru întîlnire, dar şi pentru postare! A1

    RăspundețiȘtergere
  3. Fosta colegă, Aurelia Guşa, care nu putea participa din motive obiective, comentează pe facebook:"draga MARTA, asa este nu ii mai stiu pe toti, din pacate timpul trece peste unii mai repede,peste unii mai incet.Iti multumesc, ca le-ai pus pe blog, caci asa le-am putut vedea si comenta cu fratele si sora mea.Te-am urmarit din cind in cind si am vazut caci ai o activitate f. frumoasa pe net.te pup si inca o data multumesc."

    Mulţumesc, draga mea, că te opreşti din cînd în cînd pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Postarea asta ma emotioneaza.In 2005 aveam intalnirea de 10 ani dar nu m-am dus din motive independente de vointa mea.Cred,oricum ca nu ma duceam.
    Am un fost coleg pe care il revad mai mult.Cand il privesc imi vine sa plang,imi aduc aminte de cat de fericita eram in liceu.Orice s-ar intampla,asta nu se mai poate repeta niciodata.
    As vrea sa dau timpul inapoi,sa retraiesc viata mea de liceana la maxim,sa savurez fiecare moment.
    Nu vreau sa merg acolo la intalnire sa zic ce am facut pt ca nu am facut...nimic.Sau poate da:m-am ratat!
    Simt ca trebuia sa scriu toate astea,desi unii pot rade dar am invatat ceva:sa fiu indiferenta.Indiferenta e cea mai buna arma.
    Apropo,ati facut poze minunate!

    RăspundețiȘtergere