joi, 20 aprilie 2017

Après Pâques...

Le 20 avril 2017


Jeudi. Après Pâques on recommence le nettoyage, mais cette fois on n'est plus pressée par l'arrivée des fêtes, on le fait avec plaisir.
Saviez-vous qu'un frigo ordinnaire te prends une journée pour un nettoyage à fond? 
Entre temps, on prépare un potage de pommes de terre, un
jus de fruits, un post sur le blog, passer l'aspirateur et prendre des photos de la neige.
J'ai eu envie de refaire une taie d'oreiller en lui mettant une fermeture éclair. Que de choses! Vraiment, je pourais me féliciter!

Joi. După Paști reîncepem curățenia, dar de data aceasta nu mai presează sosirea sărbătorilor, o faci cu plăcere.
Știați că un frigider obișnuit îți ia o zi întreagă să-l cureți cumsecade?
Întretimp, mai faci o ciorbă de cartofi, un jus de fructe, un aspirat, o postare pe blog și fotografii cu ninsoarea.
Am dorit să refac o față de pernuță punîndu-i un fermoar. Ce de lucruri! Chiar aș putea să mă felicit!

9 comentarii:

  1. da, aşa este ! poţi să realizezi multe dar fără presiunea din perioada dinainte de săptămâna pascală...
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multă sănătate și ție dragă prietena-japoneză. Chiar mi-a plăcut să fac treabă astăzi. Week-end plăcut!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ah! Nu mă pun eu cu doamnele tinere, dar azi am avut spor la lucru. Numai bine, Laura!

      Ștergere
  3. Harnicuta, furnicuta! :))
    Ai vazut ca e buna si zapada la ceva? Glumesc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, să știi că așa a fost. Poate dacă ar fi fost un timp normal, aș fi ieșit...Te îmbrățișez, Ella,

      Ștergere
  4. Si acum e vremea sa te odihnesti cu o carte in brate si o ceasca de ceai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi a fost vremea ceaiului și lecturii. Mulțumesc pentru vizită, Dani,

      Ștergere
  5. Nu-i așa că-i greu de suportat ideea că pierzi atîta timp cu el? Și tot așa...pînă la adînci bătrînețe!!!

    RăspundețiȘtergere