miercuri, 26 aprilie 2017

Une de mes journées sans neige

Le 26 avril 2017

Mercredi. Du soleil, mais froid. Je suis en train de ranger (trier, jeter, nettoyer les choses dans une armoire). Cela peut durer plus d'une journée si je prends en calcul la lessive et le repassage.

Je n-ai plus coupé les narcisses. Elles ont assez souffert avec la neige!



Miercuri. Afară este soare cu dinți. Aranjez (triez, arunc, fac curat) într-un dulap. Asta poate dura chiar mai mult de o zi dacă iau în calcul spălatul și călcatul. Călcatul. Ce cuvînt!

N-am mai tăiat narcisele. Destul au avut de suferit cu zăpada!

   

9 comentarii:

  1. Doamne ajuta! Primul jurnal fara zapada! Vad ca si tu esti "pasionata" de calcat ... ca si mine! :))
    Zi faina, Marta draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, eu sînt cu călcatul. Îmi place să dorm în lenjerie de pat călcată, cu pijamale călcate, cu batiste...Asta e. Am apucat așa. Week-end plăcut, dragă Ella,

      Ștergere
  2. Spor la treaba ! Sper sa isi revina gradina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grădina își revine, dar cu unele...neajunsuri: am narcisele acelea comune, sînt tufe destul de mari, nu am văzut decît cel mult trei boboci și cine știe ce mai descopăr. Un sfîrșit de săptămînă frumos, dragă Dani,

      Ștergere
  3. Pentru femei, treaba nu se termină niciodată. Totul este să o faci cu plăcere. Am auzit o expresie: dacă-i musai, cu plăcere. Toate cele bune, Luiza,

    RăspundețiȘtergere
  4. spor la activitate !
    este atât de bine când soarele apare şi este mai darnic cu razele lui !
    cu drag, weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost plecată, de aceea nu am mai intrat pe aici. A fost un week-end cu vreme frumoasă. Mulțumesc pentru vizită și pentru urări. Îmbrățișări,

      Ștergere