marți, 31 mai 2016

Scuze

Le 31 mai 2016

Vendredi. Si j'ai bien compris Google a effacé quelques uns de mes lecteurs, la raison: ils n'avaient pas de compte Google. Mauvaise chose! J'ai appris cela un peu tard, je ne fais pas trop d'attention au nombre de lecteurs. Certainement je suis très, très contente quand quelqu'un s'inscrit entre mes lecteurs et je remercie infiniment ceux qui sont encore dans la rubrique „Membri”. Je m'excuse au nom du Google, qui, j'en suis sure, n'a pas dit la raison de cette action, je ne voudrais pas que mes lecteurs s'imaginent que c'était moi qui ais fait ça. Moi m
ême je n'ai rien vu pendant quelque temps! 

Vineri. Dacă am înțeles bine Google și-a permis să șteargă pe unii dintre cititorii mei pe motiv că nu au cont Google. Foarte urît din partea lui. Am aflat acest lucru într-un tîrziu, eu fiind mai puțin preocupată de numărul de cititori. Desigur, îmi face mare plăcere să descopăr noi cititori și le mulțumesc din suflet celor care mai sînt încă prezenți la rubrica „Membri”. Îmi cer scuze în numele Google care, sînt sigură, nu a motivat acest lucru nicicum față de cititorii mei dar nici față de mine!

4 comentarii:

  1. Marta, am scris si eu o postare despre acest subiect, poate te lamuresti mai bine acolo ce si cum, uite: http://antiplictis.blogspot.ro/2016/01/pierdut-persoane-interesateurmaritorifo.html
    E o mare porcarie, mai ales ca si acum continua sa stearga dintre ei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Cristina. Am să-mi fac timp să citesc blogul tău, dar nu cred că avem ce să facem...Eu mă tem că cititorii mei își imaginează că eu i-am șters de acolo, ceea ce nici prin gînd nu mi-a trecut. Cele bune, Cristina!

      Ștergere
  2. mon commentaire s'est inscrit dans l'article précédent ; bon,,cela n'a pas de sens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci quand-même pour la visite. Bonne journée, Louise,

      Ștergere