joi, 5 mai 2016

On n'est plus jeune

Le 4 mai 2016

Mercredi. J'aurais aimé faire un grand nettoyage avant Pâques, mais, comme d'habitude, j'avais fait seulement un peu...Le temps d'hiver prolongé ne m'avais pas permis de prendre trop d'élan. J'ai fait donc seulement ce que la pluie, le vent, la neige permettait chaque jour. Je trouve que sortir toutes les choses dehors c'est très bien, l'air frais du printemps me donne envie d'oublier qu'on n'est plus jeune. Peut-être, je le ferrai un jour... 
Le printemps n'existe pas à la montagne, il n'y a que l'hiver et l'été.
 
Miercuri. Mi-ar fi plăcut să fac o mare curățenie înainte de Paști, dar, ca de obicei, am fost obligată să mă mulțumesc cu puțin...Timpul de iarnă prelungită nu mi-a permis să mă avînt prea mult. Am făcut doar ceea ce ploaia, vîntul, zăpada mi-au permis în fiecare zi. Să pot scoate toate lucrurile afară din casă ar fi un lucru bun după lunile de iarnă, aerul proaspăt de primăvară m-ar face să uit că nu mai sînt tînără. Poate voi face chestia asta într-o zi...

Primăvara nu există la munte, nu-i decît iarna și vara.

   


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da. Așa zic și eu, dar e loc de mai...bine, pentru cel care locuiește acolo. Merci pentru vizită, Laura.

      Ștergere
  2. Și totuși lăcrămioarele au înflorit și acolo. Sunt de la tine din grădină?
    Le ziceți lăcrămioare sau mărgăritar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au înflorit, dar cam anemice...Cu vremea asta, mereu amenințătoare nu e de mirare.

      Ștergere