duminică, 1 mai 2016

Pâques 2016

Le 1-er mai 2016


Dimanche. Pâques orthodoxes. L'anniversaire de Dan-Martin. 

Hier, c'était l'anniversaire de Liviu-Marian, mon deuxième trésor. 

Tout s'est bien passé, mais je suis un peu fatiguée, la journée a été longue. Nous avons participé à la messe du minuit, on a dormi et, l'après-midi, feu dehors invités et tout et tout. 
Demain c'est encore une journée...Pâques, ça veut dire trois jours de fête. On pourrait croire qu'on avait eu le temps pour se préparer, (14 mars au 30 avril) mais les derniers trois-quatre jours il y a tant de choses qu'on ne peut pas faire avant.

Bonnes fêtes chers lecteurs et
à la prochaine!

Duminică. Paști ortodoxe. Aniversarea lui Dan-Martin. 

Ieri a fost aniversarea lui Liviu-Marian, cea de-a doua comoară a mea.

Totul a trecut cu bine, sînt un pic ostenită, ziua a fost lungă. Am participat la slujba de la miezul nopții, am dormit un pic și, după-masă, foc afară, invitați și toate cele.
Mîine este încă o zi...Paști înseamnă trei zile de sărbătoare. S-ar putea crede că fost timp suficient pentru   pregătiri (din 14 martie pînă în 30 aprilie), dar în ultimele trei-patru zile e atîta treabă, lucruri ce nu se pot face înainte.

Sărbători fericite în continuare, dragi cititori și pe data viitoare! 

  

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Carmen Natașa. Nici n-am avut timp să respir de sărbători, de aceea n-m intrat pe aici...Sper că Paștile au fost frumoase la tine!

      Ștergere
  2. Hristos a inviat ! Sanatate sarbatoritilor si intregii familii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru urări. Chiar în ziua de Paști a fost însorit și chiar am putut ieși afară. În rest nu. Totuși Paștile au fost faine pentru mine.

      Ștergere