sâmbătă, 7 februarie 2015

Problèmes d'édition de texte

Le 8 fevrier 2015

Dimanche. Si j'écris directement ici, je n'ai pas de problèmes, si j'écris dans l'orinateur et je remets le texte ici un fond blanc fait apparition sous le texte entier ou seulement sous les lignes. Je suis énervée chaque fois...

Duminică. Dacă scriu direct aici, nu am probleme, dacă scriu în calculator mai întîi și apoi mut textul aici un fond alb apare, sub tot textul sau doar sub linii. Mă enervez de fiecare dată...


2 comentarii:

  1. Eu mă gîndeam că vrei să „subliniezi” anumite pasaje și nu prea vedeam pentru ce...De multe ori reciteam să-nțeleg. Deci era doar o anomalie tehnică...A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mă, uită-te in 5 ianuarie de exemplu. Ce m-a necăjit!!! Am încercat în fel și chip. Era ca atunci cînd închei un nasture și nu stă încheiat. Nu știu dacă mă-nțelegi...

      Ștergere