miercuri, 9 aprilie 2014

Peinture et jardinage



Le 10 avril 2014

Jeudi. La semaine n’a pas commencé comme je me le proposais, continuer la peinture dans la cuisine, mais avec d’autres travaux, dans le jardin et ça, parce que ma filleule Violeta, qui m’a visitée dimanche, voulait venir un de ces jours s’occuper de mes parterres. Je ne l’ai pas fait
parce que j’attendais un peu de fumier, enfin, lundi il est arrivé. Une charette. Un peu trop. Mardi, vraiment dernière séance chez le dentiste et la fin de la semaine est presque arrivée sans avoir fini la peinture. Hier, j’ai avancé un peu en même temps avec le jardin et il a commencé à pleuvoir, fini le beau temps pour le jardin. Je m'occuperai des murs de la cuisine.

Joi. Săptămîna nu a început aşa cum îmi propusesem, cu zugrăvitul în bucătărie, ci cu alte treburi prin grădină şi asta pentru că fina Violeta, care m-a vizitat duminică, zicea că vine într-una din zile să se ocupe de grădina mea. Am lăsat-o în paragină, pentru că aşteptam nişte bălegar înainte de la o săpa. În sfîrşit, luni a sosit, o căruţă. Cam prea mult. Marţi am mers chiar pentru ultima oară la dentist. Deocamdată. Sîntem aproape la sfîrşit de săptămînă fără să termin zugrăvitul. Ieri, am avansat puţin, lucrînd cînd în casă cînd în grădină, noroc că s-a stricat vremea. De acuma, gata cu săpat, plivit, răsădit, cîteva zile mă ocup doar de pereţii bucătăriei.

  




6 comentarii:

  1. Beautiful flowers - glorious spring! I am happy you are finished with the dentist. You need a herd of elk to distract you : ) I hope you understand this last comment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, I understand very much. My dentist live nier a school, so I vas distracted by the children...You, by the elk, this is extraordinary!!!

      Ștergere
  2. Ploaia! E bună de ceva, chiar şi să te oblige să alergi într-o singură direcţie...Prea eşti harnică şi tu! Stai calmă! "Faci ce poţi", ai uitat? A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc scumpa. Ai dreptate, am să fac numai ce pot, nu altceva.

      Ștergere