luni, 19 august 2013

Amaryllis



Le 19 août 2013

Lundi. J’ai bien commencé la semaine: nettoyage, arrosage, sortir la poubelle, informations, payer des factures, des courses, cuisine.

Ce soir, nous avons parlé avec notre fils qui voulait savoir de quoi avons-nous besoin de l’Italie. Vraiment, nous trouvons du tout par ici, nous avons besoins qu’il arrive en bonne santé, qu’il fasse un bon voyage.

Dans mon allée, les rosiers se préparent pour de nouvelles fleurs. Hier, j’ai admiré les amaryllis de Lyliane. Quelle richesse!

Luni. Am început săptămîna bine, cu multă treabă: curăţenie, udat plantele, scoaterea pubelei, informaţii, plata facturilor, cumpărături, bucătărit.

Astă seară, am vorbit cu fiul nostru, ne-a sunat ca să întrebe dacă am vrea ceva anume din Italia. Chiar găsim de toate pe aici. Noi am vrea să călătorescă bine, să ajungă sănătos încoace.

Pe aleea mea, trandafirii se pregătesc să înflorească din nou. Ieri, însă am admirat crinii amaryllis din grădina Lylianei. Ce minunăţie!




Un comentariu:

  1. Nu mi-aş fi imaginat că aceşti crini cresc şi în grădină...Chiar aşa: sînt o minunăţie!A1

    RăspundețiȘtergere