sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Chaussons tricotés

Le 12 novembre 2011

Samedi. J’ai voulu apprendre à tricoter des chaussons pour bébé.  Il y a longtemps, j’en ai reçu plusieurs, mais je les ai donnés tous, sans garder un pour avoir un modèle. Maintenant on trouve du tout sur internet. Tout d’abord c’est ma cousine Tuca qui m’a envoyé un link, ensuite j’en ai trouvé plusieurs. Biensûr je veux les faire pour ma petite fille Elisa, mais je ne sais pas si elle en a vraiment besoin...maintenant on trouve de si jolies choses dans les magasins...

Sîmbătă. Am vrut neapărat să învăţ să tricotez botoşei pentru bebe. Acum multă vreme, am primit mai multe perechi, dar le-am dat, nu am păstrat măcar una de model. Acuma, e adevărat, pe internet găseşti de toate, chiar şi lecţii de tricotat botoşei. Mai întîi, mi-a trimis verişoara Tuca un link, apoi am găsit şi eu cîteva. Bineînţeles, doresc să-i fac pentru nepoata mea Elisa, dar chiar nu ştiu dacă ea are într-adevăr nevoie, acuma se găsesc atîtea lucruri drăguţe în magazine...


    

Un comentariu:

  1. Aşa este, în magazine se găsesc lucruri frumoase pentru bebe dar şi pentru adulţi. Totuşi ciorăpeii, căciuliţa, botoşeii de la bunica sînt lucruri tricotate cu suflet şi sînt mai calde. În plus, ţi-au reuşit foarte bine. Bravo!A1

    RăspundețiȘtergere