vendredi 9 septembre 2011

S-te Marie

Le 8 septembre 2011

Jeudi. Jour férié, S-te Marie. Bonne fête
À toutes les Maries!
Joi. Sărbătoare, S-tă Mărie! La mulţi ani tuturor Mariilor!


      



1 commentaire:

  1. Ţi-ai luat aşa un curaj cu aerisitul şi curăţatul covorului şi apoi, hop, o zi de sărbătoare! Pînă intri din nou în ritm...Oricum, mai bine te odihneşti puţin...A1

    RépondreSupprimer

Une histoire vraie

    22.06.2026 Lundi.Ce soir nous avons vu un beau film!!! Moi, j' étais un peu fatiguéé. Une nageuse americaine de 65 ans rêvait à un...