miercuri, 7 septembrie 2011

Automne

Le 5 septembre 2011

Lundi. Il fait beau temps et on sent dans l’air la douceur de l’automne, le parfum de prunes et de pommes, des foins qui sont transportés à la maison.
Aujourd’hui, je me sens un peu perdue, je n’ai pas réussi à reprendre le rhytme de ma vie d’avant les visites des enfants, de vivre pour moi et seulement pour moi. Je me sens un peu pauvre de vivre ainsi et pourtant il le faut...

Luni. Este timp frumos, se simte în aer blîndeţea toamnei, parfum de prune şi mere, de fîn care este transportat acasă.
Astăzi, sînt un pic pierdută, n-am reuşit să-mi reiau ritmul de viaţă dinainte de vizitele copiilor, să trăiesc pentru mine şi numai pentru mine, mi se pare cam săracă viaţa în felul acesta, dar trebuie să mă reacomodez...

     

2 comentarii: