duminică, 10 august 2014

La lune

Le 10 août 2014

Dimanche. Hier soir, mais aussi ce soir, la lune est un vrai spectacle. J’ai pris des photos, mais j’attends de voir celles de Dan-Martin qui a un téléscope et va quelque part sur une colline avec d’autres passionnés d’astres.

Liviu et Cristian jouent aux échecs et ensuite ils iront
voir la lune.

Duminică. Ieri seară, dar și astă seară, luna este un adevărat spectacol. Am făcut niște fotografii, dar aștept să le văd pe ale lui Dan-Martin care are un telescop și merge undeva pe un deal cu alți pasionați de astre.

Liviu și Cristian joacă șah și apoi merg să observe luna.

               

4 comentarii:

  1. Sa ne arati si noua fotografiiile lui Dan Martin :) Ieri m-am jucat si eu cu aparatul foto, dar inca n-am triat pozele, ne-am intors mult prea tarziu acasa ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate de data asta nu s-a dus să facă fotografii, dar o să-ți arat altele...

      Ștergere
  2. În aceste zile vor fi încă niște fenomene astronomice(!?) spectaculoase, se spune despre o ploaie de stele...A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Am auzit, dar nu am văzut. Fotograful familei nu a putut să se ocupe, are alte priorități. Mai treci, merci.

      Ștergere