sâmbătă, 17 decembrie 2011

Hiver

Le 17 décembre 2011

Samedi. Il pleut depuis des jours. De temps en temps la pluie se transforme en neige. S’il continue comme ça, bientôt il  y aura une importante couche blanche.
Aujourd’hui, nous nous sommes proposé de nettoyer un peu, passer l’aspirateur et faire une petite lessive. Impossible, à cause de l’électricité qui s’est intérrompue plusieurs fois.


(J'ai changé de photo. J'y ai mis une récente.)

Sîmbătă. Plouă de zile întregi. Din cînd în cînd ploaia se transformă în zăpadă. Dacă va continua astfel, în curînd vom avea un strat alb de nea.
Astăzi ne-am propus să facem un pic de curăţenie, să aspirăm prin casă, să spălăm nişte haine. Imposibil, curentul s-a întrerupt mereu.


(Am schimbat fotografia cu una recentă.)

            

6 comentarii:

  1. Mancarea porcului...am ratat-o si anul asta,fiind in Austria dar luni ajunge pachetul cu bunatati de-ale porcului de acasa.MELA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuia să le laşi pe amîndouă, dar asta chiar e foarte reuşită!!! Felicitări!A1

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragă Mela, citesc cu mare plăcere blogul tău, am încercat să postez comentarii dar nu am reuşit, nu ştiu de ce. Încă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Deocamdată nu ştiu despre ce este vorba...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pt informatie,chiar nu am mai primit comentarii si nu stiam de ce.Sper sa rezolv problema.MELA

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai m-am ,,autocomentat,, si....merge.Poate a fost o problema temporara sau tehnica.Multumesc,Printesa,ca ma cititi!MELA.

    RăspundețiȘtergere