sâmbătă, 14 februarie 2009

Prinţesa Vişina





24 ianuarie 2009
Sîmbătă.
Jurnal… Era un caiet, de fapt, au fost o mulţime de caiete pe care le ţineam în camera mea…Pe atunci nu aveam o fotografie pe care să o sacrific pentru foaia de titlu a jurnalului meu, deşi mi-ar fi plăcut să ştiu că mai tîrziu, cînd îmi voi reciti jurnalul, îmi va plăcea să mă revăd, pe mine cea de atunci, aşa că am desenat un autoportret şi chiar mi-am realizat un blazon. Eram pe atunci Prinţesa Vişina. De ce tocmai Prinţesa Vişina? Păi, eram acolo o întreaga lume de personaje haioase şi nu tocmai lipsite de pretenţii, dar mai ales o atmosferă uşor acidulată, unde fiecare putea să comenteze fără nici o cenzură şi fără consecinţe fiecare gest, cuvînt sau acţiune a oricărei membre a comunităţii, ca şi gustul Vişinei sau a Cireşelor Amare. Iată unde bat! Pentru că exista şi o contesa Cireşi Amare, cu un blazon puţin diferit, despre care nu mai ştiu nimic de mulţi ani şi de care mi-e foarte dor. 
 
                                  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu