joi, 9 martie 2017

Autrefois

Le 9 mars 2017



Jeudi. 8 et 9 mars. Malheureusement, j'ai déclaré ces deux jours hors de mon calendrier au moins pour quelque temps, donc je ne dirai rien cette fois, mais je ne peux pas ignorer le fait que les années passées, j'essayais de vivre correctement sans faire attention à ce que les gens disent, mais les gens voient et ils disent ce qu'ils pensent et si quelqu'un choisit de vivre dans une communauté il est  obligé de respecter les règles de cette communauté ou de partir.

Joi. 8 și 9 martie. Din nefericire, am declarat aceste două zile afară din calendarul meu, cel puțin pentru un timp, deci nu voi spune nimic de data aceasta, însă nu pot ignora faptul că în anii trecuți încercam să trăiesc corect fără să dau atenție vorbelor oamenilor, însă oamenii văd și spun ceea ce gîndesc iar dacă cineva a ales să trăiască într-o comunitate, este obligat să respecte 
regulile acelei comunități sau să plece.( photo: Dan-Martin)

   



6 comentarii:

  1. Ai perfecta dreptate! Si eu a trebuit sa respect regulile comunitati unde locuiesc!
    Un weekend excelent îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu pot fi mai...explicită. Dar cine știe ce mai devenim?! O duminică excelentă, Ella!

      Ștergere
  2. da, nu am putea trăi fără a respecta reguli !
    îţi doresc multă sănătate şi un weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putem încerca, dar vom descoperi că așa nu merge. „Toate-s praf...Lumea-i cum este...și ca dînsa sîntem noi” (Eminescu)

      Ștergere
  3. Superbi ghiocei, dragă Marta! Mă întreb ce anume ar putea să te determine să nu mai vorbești despre două zile atât de semnificative ale primăverii. Dacă regulile comunității te obligă să îți înghiți cuvintele și să-ți înnăbuși sentimentele... mă gândesc că nu e ceva în regulă.
    Acum încep să bănuiesc de ce ți-am găsit blogul atât de greu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghioceii rămîn mereu simbolul purității și primăverii, ai vrea ca toate în viață să fie la fel cu ei chiar dacă unii oameni nu știu să îmbătrînească frumos și spun asta cu durere în suflet. Mulțumesc pentru vizită și pentru comment.

      13 martie 2017, 07:12

      Ștergere