miercuri, 2 martie 2016

Petite baba


Le 2 mars 2016



Mercredi. Je ne sais pas comment le temps passe ainsi, me voilà au moment où je regarde derrière avec surprise en me disant qu'un 29 fevrier a passé sans écrire un mot de mes sentiments de ce jour-là, jour qui arrive une fois tous les quatre ans, aussi le jour du Mărțișor vient de passer sans raconter des histoires sur cette véritable fête qui m'inspirait à faire moi-même ces petites signes du printemps que j'envoyais à la famille et aux amis...Qu'est-ce que je suis en train de devenir?! Une petite baba sans aucune joie de vivre, aigrie et fade?!!

Pourtant, je m'offre de temps en temps de petits plaisirs culinaires, de nouvelles recettes trouvée sur la page d'infos du jour. J'ai aimé ces crêpes à base de pommes de terre.


Miercuri. Nu Știu cum trece timpul astfel, iată-mă că privesc în urmă cu surpriză spunîndu-mi că a trecut un 29 februarie, fără să scriu un cuvînt despre mine în acea zi, zi care vine o dată la patru ani, sau Mărțișorul tocmai a trecut fără să povestesc ceva despre această adevărată sărbătoare care mă inspira să fac eu însămi  mici simboluri ale primăverii pe care să le trimit familiei și prietenilor...Ce devin eu oare?!! O băbuță fără

   nici o tragere de inimă acrită și fadă?!!

Totuși, din cînd în cînd îmi ofer mici plăceri culinare, rețete noi, pe care le găsesc pe pagina de știri de fiecare zi. Chiar mi-au plăcut aceste clătite pe bază de cartofi.



http://bucatarul.tv/clatite-subtiri-de-cartofi/     










4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Laura. Sper să fie frumoasă pentru toată lumea, pentru cititorii mei în mod special!

      Ștergere
  2. Un Martie frumos, draga Marta ! Chiar m-ai facut curioasa. Cum sunt clatitele cu cartofi ? In poza arata minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pusesem un link cu site-ul, nu știu cum de l-am șters. Am repus adresa unde se află rețeta. Sînt niște clătite foarte bune și pot constitui o masă, un mic dejun, de exemplu. Mie mi-au plăcut. Cred că am să le mai fac. Mulțumesc pentru vizită, dragă Dani.

      Ștergere