luni, 27 octombrie 2014

Feuilles

Le 27 octobre 2014

Lundi. Les feuilles tombent et tombent, les ramasser quand il y en a encore dans les arbres est, d’après moi, un travail inutile, mais c’est vrai que les belles journées de l’automne donnent envie de travailler dehors. Ainsi, pendant ce week-end, on a travaillé dans la jardin, même chez les voisins. Moi, j’avais à cuisiner pour la famille élargie, je ne pouvais pas me rejouir du soleil. Et...il me faut du temps pour récupérer des photos pour illustrer cette page.


Luni. Frunzele cad și cad, să le aduni cînd unele se mai  află în copaci este, după mine, o muncă inutilă, dar e adevărat că frumoasele zile, însorite ale toamnei te scot afară din casă. Așa a fost în acest week-end, s-a muncit în grădină, chiar și pe la vecini. Eu însă, am gătit pentru famila lărgită, nu puteam să stau pe afară să mă bucur de soare. Și... îmi trebuie ceva timp și răbdare ca să recuperez niște fotografii măcar, pentru a ilustra această pagină.

  


  

   

2 comentarii:

  1. Ah, la noi n-a fost deloc așa... ce mult mi-aș fi dorit în weekend acalmie și o rază de soare!
    Dar sper că semnele iernii se vor șterge curând și toamna o să mai stea și-n noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță, vor fi zile frumoase și în noiembrie...Cred că aveai o mulțime de treabă prin grădină. Week-end-ul viitor va fi mai bine, să sperăm!

      Ștergere