joi, 13 iunie 2013

On commence les préparatifs



Le 13 juin 2013

Jeudi. Incroyable! Il est jeudi, la fin de semaine est arrivée! Je ne sais pas comment le temps a passé à côté de moi...Ce soir, je rentre d’une réunion avec les logeurs de nos amis de Florenville qui viendront en juillet.
A la maison, j’ai continué le travail: faire des listes avec chacun, en quelle maison, des endroits à visiter et de les envoyer par e-mail. Aussi, je vais continuer avec la traduction des informations qui seront dans le programme de la chorale qui sera distribué aux spectateurs.
Il y a encore trois semaines, mais tant de choses à faire.

Joi. Incredibil! Este joi, sfîrşitul de săptămînă a sosit! Nici nu ştiu cum a trecut timpul pe lîngă mine...Azi, am avut o reuniune cu gazdele prietenilor noştri din Florenville car vor fi aici în iulie.

Acasă, am continuat să fac liste cu fiecare, unde va fi cazat, cu ce anume vor vizita şi le voi trimite prin e-mail. Apoi, voi face nişte traduceri pentru programul corului. Acesta va fi distribuit spectatorilor.

Mai sînt trei săptămîni pînă atunci, dar cîte lucruri de făcut!


2 comentarii:

  1. I-am găsit pe internet! E un cor cu vechime: vreo 30 de ani, cunoscut în provincia Luxemburg dar şi mai departe. Frumooos!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Aşa este. Merci pentru comment-uri. Mai treci. Îmi face plăcere.

    RăspundețiȘtergere