joi, 2 august 2012

Petits travaux

Le 2 août 2012

Jeudi. Nous avons été à Cîmpeni, j’ai depensé de l’argent, j'ai trouvé du matériel pour des taies de petits oreillers. J’en ai fait deux déjà.
Liviu avec son grue pour la caméra vidéo, sa dernière invention. Il commence s’en vanter.
Moi, j’ai de la confiture à finir dans la cuisine, et je laisse la machine à coudre sur la table. 

Joi. Am fost la Cîmpeni, am mai stricat nişte bani, mi-am găsit nişte materiale din care să fac nişte feţe de pernuţe. Am şi făcut două.
Liviu, ocupat cu macaraua lui, este o invenţie pentru camera video. Începe să se laude cu ea.
Am  de terminat ceva prin bucătărie, mai lucrez la maşina de cusut.

       

Un comentariu:

  1. O femeie are mereu ceva de lucru pe acasă. Tot aşa şi unii bărbaţi...A1

    RăspundețiȘtergere