vineri, 17 august 2012

Le drapeau

Le 14 août 2012

Mardi. Hier, nous sommes arrivés au Pradet environs 12:30, aproximativement 6 heures de route. Pour bien repérer sa maison, Lyliane a mis sur la porte un drapeau roumain, que nous avons vu exactement quand je me demandais quelle est la maison, j'ai écrit son adresse tant de fois que je trouvais naturellement de la savoir par coeur. Le drapeau était une surprise si émouvante...


Marți. Ieri, am sosit la Pradet, în jur de 12:30, după aproximativ 6 ore de drum. Pentru a repera din prima casa sa, Lyliane a pus pe poartă un drapel românesc, pe care l-am văzut exact cînd ne întrebam care poate fi casa, nu-mi notasem adresa pentru că o scrisesem de atîtea ori, era normal s-o știu pe de rost. Drapelul era o surpriză atît de emoționantă...



    

2 comentarii:

  1. Sper că ai pe undeva niște fotografii!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus fotografiile, dar chiar nu am mai adăugat nimic aşa cum intenţionam. Timpul nu iartă. Se scurge printre degete, spunea careva...

    RăspundețiȘtergere