duminică, 15 iulie 2012

Endimanchés

Le 15 juillet 2012
Dimanche. Tous endimanchés et beaux, nos Français sont allés à l’église.
Cet été je n’ai pas de belles fleurs aux fenêtres, j’ai perdu les géraniums pendant l’hiver, et ensuite je n’ai plus eu l’occasion d’en acheter. Ce dimanche et le dimanche dernier, il n’y a pas eu trace de fleur au petit marché du village, les fleuristes des petites villes autour de nous les vendent directement du jardin, sans avoir besoin d’aller au marché.
Maintenant, dans l’allée, les lis font le charme des soirées avec leur parfum.

Duminică. Foarte frumos îmbrăcaţi în haine de duminică, francezii noştri s-au dus la biserică.
În vara aceasta nu am frumoase flori la ferestre, mi-am pierdut muşcatele în timpul iernii şi nu am mai avut ocazia să cumpăr altele. În duminica aceasta ca şi în duminica trecută, n-a fost nici urmă de flori prin mica piaţă din sat, florarii din orăşelele din jur le vînd direct din grădină, nu au nevoie să mai meargă cu ele la piaţă.
În acest moment, crinii dau farmec aleii mele cu parfumul lor, mai ales seara.

    

Un comentariu:

  1. Pe la ţară, crinii au trecut demult deja. Duminici frumoase în continuare!A1

    RăspundețiȘtergere