vineri, 1 octombrie 2010

Automne

Le 1-er octobre 2010

Vendredi. L’automne bat son plein, hier soir il faisait assez froid pour pouvoir s’imaginer un important gel blanc couvrant la terre, les plantes, les fleurs, mais après minuit quand il faisait +1,9o C, un gros brouillard est descendu et les effets du froid ont été anéantis. Heureusement! Vraiment, hier soir, j’ai eu tant de choses à faire que, je n’ai pas eu le temps de penser à mes plantes. J’étais tellement inquiètte, qu’à une heure de la nuit je suis sortie pour voir qu’est-ce qui se passe et alors j’ai vu  le brouillard et j’ai pu dormir...



Vineri. Toamna este în toi, aseară, era chiar frig de-ţi puteai imagina ce brumă groasă urma să acopere peste noapte pămîntul, plantele, florile, dar după miezul nopţii cînd temperatura coborîse deja la +1,9o C, s-a lăsat deodată o ceaţă groasă peste lume şi atunci efectele dezastruoase ale frigului au fost mult atenuate. Din fericire! Într-adevăr, aseară am avut atîtea de făcut încît n-am mavut timp nici să mă gîndesc la florile mele. Pe la ora unu noaptea, eram atît de îngrijorată, încît am ieşit să văd ce se petrece, am văzut ceaţa şi astfel am putut dormi.


2 comentarii: