vineri, 15 decembrie 2023

Santé

16 decembrie 2023



Samedi. 2h14. Je ne dors pas. Donc, je dois trouver une occupation de... nuit : écrire mon journal.

Avec quoi commencer ? Il y a eu plein d’événements, ce temps qui passe si vite. D’abord, problèmes de santé : bruit (tinitus) dans l’oreille gauche, ma sœur, la même chose. C’est bizarre! Heureusement ça a passé ! J’ai lu plusieurs articles qui disaient que ce n’est pas guérissable...Tiens!

(suite)

Sîmbătă. Ora 2:14.Nu dorm. Deci trebuie să-mi găsesc o ocupație de...noapte: să-mi scriu jurnalul.

Cu ce să-ncep? Au fost multe evenimente în timpul acesta care trece atît de repede. Mai întîi, probleme de sănătate: zgomot(tinitus) în urechea stîngă, soră-mea le fel. Ce ciudat! Din fericire a trecut! Citisem mai multe articole din care am înțeles că ar fi nevindecabil...Curios!

(urmare)

(photo-fișier „de pe blog”)

       

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu