luni, 25 decembrie 2023

Noêl

 25 decembrie 2023




Lundi. Noêl. Les préparatifs pour Noêl sont un peu fatigants et un peu stressants, mais après c’est tellement agréable et en paix! Nous avons eu la visite des enfants, Dan Martin et famille et quelques chanteurs de noêls et puis ils sont partis et nous avons suivi leur voyage par téléphone et c’était Elisa qui nous disait où ils étaient...Campeni, Dealul Mare...

Aujourd’hui, on se repose. Joyeux Noêl, tout le monde et tous nos amis!


Luni. Crăciun. Pregătirile pentru Crăciun sînt un pic obositoare și un pic stresante, dar apoi sărbătoarea este atît de plăcută și în pace! Noi am avut parte de vizita copiilor, Dan Martin și ai săi. Am avut și colindători.Am petrecut ceva timp împreună și apoi ei au plecat iar noi am urmărit călătoria lor pe telefon, Elisa ne spunea pe unde erau...Campeni, Dealul Mare...

Astăzi, ne odihnim. Crăciun fericit urăm lumii și prietenilor noștri! 

      


2 comentarii:

  1. Se pare ca a fost o zi frumoasa de Craciun! Asa sa fie toate zilele de sarbatoare!
    La Multi Ani, draga Marta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani, Suzana! Sper că și tu ai avut parte de un Crăciun frumos. Mai sînt încă sărbători, să sperăm că vor fi frumoase pentru mine și pentru tine! Îmbrățișări,

    RăspundețiȘtergere