duminică, 17 decembrie 2023

Blanche

 17 décembrie 2023





Dimanche. Un autre événement bien triste:le 13 décembre notre belle chatte, Blanche, a été accidentée par une voiture, elle a survécu  et elle a encore vécu  des heures de cauchemare jusque le lendemain en agonisant. Nous aussi avons passé des heures de pitié et d’impuissance à côté d’elle jusqu’à la fin. Nous étions presque malades de

pitié et de tristesse, nous avons appelé le vétérinaire, mais la chatte est morte juste avant son arrivée. Dieu merci.Je l'ai appelé pour l'euthanasier.
 Je pense encore à notre Blanche.


Duminică. Un alt eveniment foarte trist: în 13 decembrie frumoasa noastră pisică, Blanche, a fost lovită de o mașină,nu a fost omorîtă și a mai trăit ore întregi de chinuri de coșmar pînă a doua zi.

Noi, la fel, am petrecut ore întregi de milă și neputință alături de ea pînă la sfîrșit. Eram aproape bolnavi de milă și de supărare, am chemat  veterinarul, o doamnă de fapt, dar a venit cu oarecare întîrziere și Blanche a murit cu puțin înainte ca ea să ajungă. Am chemat-o ca s-o eutanasieze. Mă gîndesc și acum la frumoasa noastră Blanche. 

                   

2 comentarii:

  1. Imi pare tare rau, draga Marta! Daca exista un rai al pufoaselor, probabil acum este acolo.
    Sper ca sarbatoarea Craciunului sa te linisteasca macar un pic.
    Sanatate multa si pace si lumina!
    Imbratisari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere