sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Evénements en novembre (suite)

17 novembre 2018

Samedi.


Ensuite, nous avons reçu une invitation à une fête de baptême chez les voisins qui ont un cinquième petit fils, en fait, une petite fille, Lara Maria et il m'a fait très plaisir de lui acheter un set patchwork, coussin et couverture, chez une vraie artiste dans le domaine.

Apoi, am primit o invitație la o petrecere de botez, la vecinii de vis-à-vis, care au al 5-lea nepot, de fapt o nepoată, Lara Maria și mi-a făcut mare plăcere să comand un set patchwork, pernuță și cuvertură, la o adevărată artistă în domeniu. (https://ro-ro.facebook.com/Katafolt/)

(continuare)
           
          


2 comentarii:

  1. E foarte frumos setul! Ti-ai ales tu modelul si culorile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ales din ce avea doamna gata realizat, fiindcă timpul presa...În plus mă plictisea roșu sau roz predominant, acest set mi se pare vesel. Eu cumpărasen ceva drăguț, înainte: o pernuță și o sacoșă mică...Multe urări de bine Cristina și merci!

      Ștergere