luni, 19 noiembrie 2018

Bel automne

19 novembre 2018


Lundi. Aujourd'hui, la première neige consistente, mais rapidement fondue. 

J'ai encore une porte et une fenêtre à nettoyer de ce qu'on appelle nettoyage pour Noël. J'aime faire bouger les meubles et après, les remettre en place, mais je ne sais pas si mes possibilités physiques et ma volonté me le permettent. Enfin, on verra. Ce travail, je vais le continuer depuis ce lundi. En ce moment, j'ai lavé le plancher de la cuisine.

Depuis longtemps déjà, je n'ai plus la patience de faire un travail fait main. J'ai des choses commencées mais aussi des nouveaux projets.

Luni. Azi, prima zăpadă mai
consistentă, dar topită degrabă...

Am încă o ușă dar și o fereastră de spălat din ceea ce se cheamă curățenia de Crăciun. Îmi place să mișc mobilele și apoi să le pun la loc, dar nu știu dacă posibilitățile mele fizice și voința o să-mi permită. În fine, vom vedea. Voi continua începînd de acum. În acest moment am spălat podeaua din bucătărie.


De mult timp deja, nu mai am răbdarea (și plăcerea) lucrului de mînă. Am unele proiecte începute, dar și idei pentru noutăți.

                




2 comentarii:

  1. Dar ce s-a intamplat cu cheful tau de a face lucru de mana?? Unde si mai ales de ce a plecat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate este prea multă treabă (curățenie)acum, înainte sărbători...Nu știu.

      Ștergere