sâmbătă, 18 august 2018

Une semaine après les...protests

Le 18 août 2018

Samedi.Nous vivons un temps fantastique, marqué par l'image et, ce qui est vraiment incroyable est le fait que n'importe qui a les moyens de prendre et de distribuer des informations par des images et, encore plus, elles sont transmises directement du milieux des événements.
15,16,17 août, petit voyage „à la maison”, on a des choses à faire, mais  pas de courage.

Les titres qui n'ont rien à faire avec l'article sont à la mode. 

Sîmbătă. Trăim într-un timp fantastic, marcat de imagine și, ceea ce este cu adevărat incredibil e faptul că oricine are mijloacele să obțină și să distribuie informații prin imagini, mai mult încă: ele sînt transmise direct din mijlocul evenimentelor.
15,16, 17 august, o călătorie pînă acasă. Am fi avut multe de făcut, dar nu și destul curaj.

Titlurile fără legăură cu articolul sînt foarte la modă.

(photo: facebook- Images-inaire)

   



8 comentarii:

  1. Oare ? Toate fotografiile acelea de pe Facebook este ceva imaginar ? Nu cred!
    Trist, foarte trist!
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, să nu crezi așa ceva De unde atîta imaginație?! Dar să nu fi nici tristă! Știi cum e: toate trec. Trec chiar prea repede. Multe îmbrățișări, dragă prietenă,

      Ștergere
  2. Cred ca au fost multe nereguli acolo. Dupa eveniment au aparut si multe speculatii. Adevarul va iesi la iveala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu nici eu, dar am văzut cîte ceva și chiar sper ca cei ce sînt vinovați să plătească. Poate eu nu voi apuca ziua aceea...Te sărut, Laura,

      Ștergere
  3. Si eu sper ca adevarul va iesi cumva la iveala, dar caile mi par cam... labirintice.
    Si dupa atatia ani de la revolutie, nu mai ma grabesc sa trag concluzii. Uneori culisele pot fi surprinzatoare si cu efecte peste ani. Imaginatia este uneori depasita de spirala incredibila de interese, care nu au nicio legatura cu subiectul principal. Ba chiar acesta este mai secundar decat mi-as putea imagina...

    Marta draga, sper ca este bine pe la tine. Sa-ti fie bine si calm! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, să nu concluzionăm în grabă! Vom vedea! Avusesem de gînd să dezvolt un pic, dar m-am întrerupt și am încheiat fără să mai schimb titlul. Comentariile voastre au făcut restul. Ce bine! Îmbrățișări, Suzana.

      Ștergere
  4. De acord cu Suzana: să nu ne grăbim să tragem concluzii!

    Numai bine, dragă Marta!

    RăspundețiȘtergere