sâmbătă, 4 august 2018

Ce mois de juillet- suite

Le 31 juillet- le 1-er août 2018


Mardi-Mercredi. J'ai connu Marie-Astrid quand elle avait 3 ans, peut-être. Ce mois de juillet, elle a mis sa robe de mariée. Elle était si belle et heureuse. Nous lui souhaitons joie, tendresse et amour dans cette nouvelle vie à deux .






Marți-Miercuri. Am cunoscut-o pe Marie-Astrid cînd avea 3 ani, poate. În această lună iulie, ea a îmbrăcat rochia de mireasă. Era atît de frumoasă și de fericită. Îi urăm bucurii, tandrețe și iubire în această nouă viață în doi.


















            

4 comentarii:

  1. Le urez "Casa de Piatra", viata lunga si fericita, cu implinirile dorite!
    Ce bine ca mai vad si vesti bune! Imi mai oxigenez neuronii! :)

    Un weekend cat mai placut, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, am avut un week-end plăcut cu nepoata noastră, dar acum a plecat și îndură căldura orașului. Altfel, aici, la munte este plăcut: s-au oprit ploile și soarele nu e necruțător. O săptămînă frumoasă îți urez, draga mea Suzana.

      Ștergere
  2. Sanatate si intelepciune pe drumul vietii lor!

    Imi plac vestile acestea!

    La mireasa imi place tot...nume, infatisare, rochie, zambet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să le dea Dumnezeu o viață frumoasă împreună! Mulțumesc, Laura.

      Multe satisfacții în această vară, dragă Laura, îmbrățișări!

      Ștergere