duminică, 1 iulie 2018

Malheureuse...

Le 1-er juillet 2018



Dimanche. Je devrais aller faire un tour dans le Centre, il y a la foire mensuelle et j'ai besoin des tomates. J'y vais, je viens de me décider.
..................................................................


J'ai acheté des tomates, des haricots verts, une crème fraîche pour le café du matin et du salamis pour le petit déjeuner. Et la foire finissait, c'est à dire que les commerçants empaquettaient leurs affaires pour partir.

Je ne suis pas très heureuse. Pouquoi? Je ne sais pas, il y a quelque chose qui ne va pas comme il faut. Peut-etre, à cause de moi-même, je ne suis pas assez „docile”... 
  
Duminică. Ar trebui să fac un tur prin Centru, este tîrgul lunar și am nevoie de niște roșii. Chiar am să merg, m-am hotărît.
....................................................................

Am cumpărat roșii, fasole verde, o frișcă pentru cafeaua de dimineață și niște salam pentru micul dejun. Tîrgul era pe sfîrșite, adică negustorii își strîngeau lucrurile pentru plecare.

Nu-s prea fericită. De ce? Nu știu nici eu, e ceva ce nu merge cum ar trebui. Poate chiar din cauza mea, nu sînt suficient de „docilă”... 

            

2 comentarii:

  1. ”Docilă”?! Hm! Față de ce? Față de cine?

    Frumoase, mușcatele din fereastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o calitate ca asta ai putea ajunge și prim ministru! Păi nu?!

      Ștergere