duminică, 8 iulie 2018

Juillet

Le 7 juillet 2018


Samedi. Les pluies recommencent après quelques jours de beau temps (dimanche, lundi, mardi, mercredi et jeudi, vendredi une petite pluie). Lundi, j'ai enlevé les orties de mon allée et j'ai utilisé un seul gant déchiré. Alors j'ai eu les mains blessés. Mardi, je me suis récupéré de mes blessures. Mercredi et jeudi, j'ai aidé mon cher mari à couper les herbes. Aujourd'hui, il
a fait gris toute la journée, avec de petits moments de soleil et maintenant, le soir, il pleut pour de bon.
Avant que la pluie commence, j'ai eu une visite impossible, enfin que j'immaginais impossible, la fille "loaza" avec son mari ont passé pour nous inviter à leur festin de mariage, en septembre. Mon Dieu, quel courage! Liviu, consterné!!!

Sîmbătă. Ploile revin
după cîteva zile de vreme bună(duminică, luni, marți, miercuri și joi, cu o ploiță vineri). Luni am curățat aleea de urzici. Am folosit o singură mănușă și aia ruptă. Așa se face că mîinile mele au fost foarte înțepate/rănite. Marți abia am scăpat de dureri. Miercuri și joi am ajutat la tăiat iarba, treabă cu care s-a încumetat dragul meu soț. Astăzi a fost noros toată ziua, cu scurte momente însorite, iar acum, seara, plouă de-a binelea. 
Înainte ca ploaia să înceapă, am avut o vizită imposibilă, în fine eu mi-aș fi imaginat-o imposibilă, fiica „loaza” cu soțul ei au trecut ca să ne invite la nuntă în septembrie. Dumnezeule, ce curaj! Liviu, consternat!



    




6 comentarii:

  1. Da, şi la noi plouă mult ! Avem iarbă - fără număr...
    Iar cu invitația... se mai întâmplă !
    O seară liniştită ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine era așa urît cu urzicile cît casa! Mulțumesc pentru vizită și comentariu, dragă prietena japoneza, te îmbrățișez,

      Ștergere
  2. A plouat peste tot, dragă Marta. Se pare că acum se înseninează peste tot.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-a înseninat, dar ploile revin. Dacă așa vrea ea...mama ploilor, atunci să ploaie! Sperăm totuși, nimic nu ne poate lua speranța, sperăm ca într-un final să se oprească. Te îmbrățișez, dragă Zina,

      Ștergere
  3. Poate dorește s-o conducă Liviu la altar...A1

    RăspundețiȘtergere