miercuri, 25 iulie 2018

Good morning,Good day,Good night my friends.I love you all!

Le 25 juillet 2018


Mercredi. Aujourd'hui, l'anniversaire de mon fils, bon anniversire cheri! 

J'ai trouvé enfin un moment pour prendre une photo d'une fleur qui s'ouvre seulement la nuit, l'onagre (oenothera biennis) qui fait spectacle chaque soir dans le jardin. J'ai eu cette merveille il y a quelques années, ensuite je l'ai perdue et enfin elle est revenue toute seule.

Miercuri. Azi, aniversarea fiului meu, la mulți ani scumpule!









În sfîrșit, am prins momentul să fotografiez o floare care se deschide numai noaptea, luminița (oenothera biennis) și care face spectacol în fiecare seară în grădină. Am mai avut și altădată această minunăție, apoi am pierdut-o și în cele din urmă a revenit singură în grădină.

        

6 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca sanatos fiul, La multi ani!
    Cu floarea asta mi-ai imbogatit cunostintele, ca nici nu stiam ca exista si nici n-o vazusem vreodata. E foarte frumoasa, dar ce chestie, sa infloreasca numai noaptea! Pai noaptea oare cine o polenizeaza? Interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Cristina. Floarea aceasta, luminița de noapte, este foarte răspîndită, nepretențioasă. Are un parfum discret care atrage polenizatori:fluturi de noapte, molii de plante, furnici. Cum se deschide, cum apar și gîzele.
      Îți urez o seară plăcută și o noapte liniștită,

      Ștergere
  2. Eii! La mulți ani fiului tău! Să fie mereu sănătos și vesel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Zina. Nu știu încă detalii de la petrecerea de aniversare, anul trecut a primit o chitară-bas, acum cîntă uneori cu o trupă de amatori...Multă sănătate,

      Ștergere
  3. Multa sanatate!

    O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere