luni, 7 august 2017

Août 2017 canicule




Le 7 août 2017

Lundi. Que c'est depuis le dernier jour du juillet que je n'ai plus écrit dans mon journal! Dernièrement, pour moi, toutes les choses sont plus difficiles à les commencer, je ne sais pas pourquoi...Enfin, j'ai des explications, mais j'espère que je me trompe...
En juillet j'ai eu une petite opération qu'on a soigné et le 4 août on m'a sorti les fils-deux fils.
En plus, mes analyses sont bonnes.

En fin de juillet et maintenant, en août, on a été sous le code rouge de canicule. Il a fait chaud que nous avons eu peur de quitter la montagne pour aller résoudre nos affaires à Alba Iulia, on est parti avec un sentiment de risque...
Heureusement, nous sommes de retour et tout va bien. Ici même, il fait très chaud pendant la journée, 32 degrés, mais on peut respirer pendant la nuit où il a eu 20 degrés ou 13-14, ce qui est vraiment très bien. Depuis deux jours il pleut, une vraie charité. Ça et là, il y a eu de la glace.

Luni. Nu mi-am mai scris jurnalul din ultima zi de iulie! În ultima vreme, pentru mine toate lucrurile sînt mai greu de început, nu știu de ce...În fine, aș avea eu ceva explicții, dar sper să mă înșel...
În iulie am avut o mică operație, am îngrijit-o și în 4 august mi s-au scos firele, două fire. În plus, analizele au fost bune.

La sfîrșitul lui iulie, dar și acum, în august am fost sub cod roșu de caniculă. A fost atît de cald încît ne-a fost frică să părăsim muntele și să mergem la Alba Iulia pentru niște treburi de rezolvat, am plecat de acasă cu sentimentul că riscăm...
Din fericire ne-am întors și sîntem bine. Chiar și aici este foarte cald întimpul zilei, 32 de grade, dar putem respira noaptea, atunci au fost mereu 2o grade, sau chiar 13-14, ceea ce e foarte fain. De două zile plouă, o adevărată binecuvîntare. Ici și colo, a fost grindină.

    







8 comentarii:

  1. Ma bucur ca operatia e reusita. Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost ceva comparabil cu o operație dentară, acum sînt bine. Mulțumesc Cristina, o zi frumoasă și o seară răcoroasă,

      Ștergere
  2. Sanatate, Marta, inainte de toate ! Daca si la voi e asa de cald, chiar e o canicula extrema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Dani. Sînt bine acum. Este, în continuare foarte cald și aici.

      Ștergere
  3. Sanatate multa, ca asta e important. In rest totul se deruleaza dupa cum vrea natura.
    In Bucuresti s-a mai racorit un pic. Nici nu imi vine sa cred.
    Sa-ti fie bine pe toate planurile, Marta! Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Suzana. Canicula continuă și aici. Noroc cu răcoarea serii și nopții.

      Ștergere