luni, 18 iulie 2016

Petits-enfants. Froid de nouveau-fini la canicule

Le 19 juillet 2016






Lundi. Il a plu toute la nuit et pendant la journée d'aujourd'hui aussi. Il fait 12 degrés. J'ai fait le feu dans le poêle de terre cuite de la chambre d'à côté et dans la centrale de l'appartement. Il faisait froid et humide, maintenant il fait agréable.

Par un tel temps on a passé toute la journée à
l'intérieur: j'ai préparé des boulettes au fromage, Martin-le-petit-fils des crêpes à la confiture de et Monica des pâtes au fromage.

Les enfants commencent à s'habituer ensemble, Elisa est très contente, Cristian bien compréhensible et Martin...pédagogique.

Luni. A plouat toată
noaptea și astăzi toată ziua. Afară sînt 12 grade Celsius. Am făcut foc în teracota din camera de alături și în centrala din apartament. Era frig și umed, acum e agreabil.

Pe un asemenea timp, am petrecut ziua înăuntru: eu am făcut papanași, Martin-nepotul clătite cu dulceață de afine, Monica paste cu brînză.

Copiii încep să se obișnuiască împreună, Elisa e foarte mulțumită, Cristian e înțelegător și Martin...pedagogic.

  



2 comentarii:

  1. Meniul e perfect ! Si imi inchipui ce placut e in casa, cand afara e atat de frig. In ultima dimineata, cand am plecat din Romania, termometrul arata 12 grade ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa vară-iarnă n-a mai fost de mult timp. Nu ne putem împotrivi. Să fii sănătoasă Dani!

      Ștergere