luni, 20 aprilie 2015

Un dessert fleuri

6 comentarii:

  1. Lovely dessert idea. I'll have to try it for a special occasion. Thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce, dar dupa postul asta nu mai vad nimic din ce ai scris, draga Marta. Am sperat ca e ceve trecator si problema se va remedia, dar zilele trec si nu s-a schimbat nimic. Imi apare mereu mentiunea ca articolul respectiv nu exista pe blog, desi in blogroll se vede titlul noului post. Nici macar nu pot comenta la paginile invizibile, asa ca am scris aici, unde se poate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că am șters postarea, pentru că ceva nu mi-a ieșit...Sper că acuma merge. Mulțumesc pentru vizită.

      Ștergere
  3. Am să încerc s-o fac. Este spectaculoasă!Merci.A1

    RăspundețiȘtergere