miercuri, 4 martie 2015

Neige, pluie et soleil

Le 4 mars 2015


Mercredi. Temps capricieux. Neige, pluie et soleil pendant la même journée. Depuis deux jours, je vis dans une somnolence permanente, surtout pendant la journée. Je
n'ai pas bu du café peut-être...Pourtant j'ai crocheté quelque chose pour me faire un cadeau de mars...

Miercuri. Timp capricios. Ninsoare, ploaie și soare
în aceeași zi. Ieri, azi, o duc într-o somnolență permanentă, mai ales în timpul zilei. Nu am mai băut cafea poate...Am croșetat ceva totuși, să-mi fac un cadou de martie...

  

6 comentarii:

  1. Cafeaua poate da dependenta si cand renunti la ea trec cateva zile bune pana te dezobisnuiesti ... dar pe de alta parte vremea asta e numai buna de somn :) Nepoatele cred ca sunt incantate de asa gentute crosetate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeaua reprezintă momentul acela...Nu m-am oprit intenționat, azi nu am mai avut starea de somnolență, mi-am băut cafeaua. Probabil dă dependență.

      Cu gentuțele...mă mai perfecționez!!!

      Ștergere
  2. Ar fi suficient să te mobilizezi un pic dacă tot îți place să croșetezi...A1

    RăspundețiȘtergere