duminică, 21 noiembrie 2010

Pietà Rondanini

Nous allons à Castello Sforzesco où il y a la dernière Pietà, inachevée. Nous nous préparions pour faire la queue, mais il n’a pas été quelque chose d’insuportable. Toutes les sculptures et les peintures de ce musée étaient merveilleuses, mais nous étions là pour la Pietà Rondanini de Michelangelo. Émouvant!
Mergem la Castello Sforzesco unde se află ultima Pietà neterminată. Ne-am pregătit să facem coadă la bilete, n-a fost ceva insuportabil. Toate sculpturile şi icturile din acest muzeu sînt frumoase, dar noi am mers acolo pentru Pietà Rondanini a lui Michelangelo. Emotionant!
                                                                                                                     
                                            

Un comentariu:

  1. Am făcut fel de fel de manevre pentru a posta ca de obicei, dar nu mi-a reuşit decît aşa, cu spaţiul ăsta, n-am găsit eu chichiţa. Cred că e din cauza fotografiei de pe internet. Eu nu am izbutit să fac una, eram prea emoţionată. Bineînţeles, nicăieri nu era voie să fotografiezi şi mai ales cu blitz.

    RăspundețiȘtergere