miercuri, 24 iulie 2024

Une journee comme les autres

 22 iulie 2024   





Lundi.Depuis quelques jours il fait moins chaud, la canicule a eu pitié des gens, la nuit il fait vraiment un peu plus...frais, 20º,16º, mais la météo annonce une nouvelle vague de chaleur bientôt. Jusque là, soyons heureux,  c'est l’été, il fait chaud, les gens font leurs travaux de saison, d’autres sont en vacances. 

J’ai préparé une soupe, ensuite j’ai lavé à la main les torchons de cuisine, qui n’avaient pas l’air propre en les sortant de la lessiveuse.

Luni. De cîteva zile este mai puțin cald, canicula s-a îndurat de oameni, noaptea se răcorește: 20º, 16º, dar serviciile meteo ne avertizează că în curînd va urma un nou val de căldură. Pînă atunci, să fim fericiți,este vară , este cald, oamenii își văd de lucrările de sezon, alții sînt în vacanță.


Eu am făcut o supă, apoi, am spălat de mînă niște prosoape de bucătărie care nu păreau destul de curate cînd le-am scos din mașina de spălat.

       
             xxxxxxxxxxxxxxx

3 comentarii:

  1. Si pe aici s-a mai racorit. Si nu ma uit la stiri. Ma enerveaza maxim.
    Imi plac muscatele. Sunt ale tale? Din alea curgatoare?
    Un final de saptamana linistit, draga Marta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi plac știrile: numai lucruri rele, alarmă, orori. Cei de la știri numai asta caută: să ne înspăimînte, să ne îngrozească. Cred că numai așa ceva ne-ar interesa...

      Ștergere
    2. Mușcatele sînt foarte decorative, sînt ale mele, îmi place să am mușcate vara.

      Ștergere