sâmbătă, 20 iulie 2024

Dans la cuisine

20 iulie 2024 


Samedi. Aujourd’hui la Saint Elie et aussi la fête du mont de Găina ,une tradition ancienne du pays des Motzi. Ce jour il est fort possible qu’il pleuve, jusqu’à ce moment, rien. Il est 16:30 de l’après midi. Enfin. Cette journée, je me suis reposée, on me l’avait permis: je blague.
Pourtant, j’ai cherché un appareil photo pour prendre quelques images par ici, autour de la maison...Hier, je n’ai pas eu de photo et je n’aime pas prendre des images de l’internet, je l’avais fait des fois, mais vraiment je n’aime pas ça.

Mon cher mari est dans la cuisine, c’est recent ce goût pour cuisiner, peut-être c’est une mode, ou c’est parce qu’on regarde souvent  une emission gastronomique sur Paprika, d’ailleurs, autre chose on ne peut pas regarder à la tv.ro depuis un certain temps.

Il marine des concombres. Dans quelques jours ils seront bons à manger. Il aime bien ça. 


Sîmbătă. Azi este Sfîntul Ilie și de asemenea sărbătoarea de pe muntele Găina,o tradiție veche din Țara Moților. În această zi este foarte posibil să plouă, pînă în acest moment, nimic.Este ora 16:30, p.m.În fine. Eu m-am odihnit, mi s-a permis. Glumesc.

Totuși, am căutat un aparat foto ca să am ceva imagini, pe aici prin jurul casei...Ieri nu am avut fotografii și nu-mi place să utilizez imagini de pe internet, uneori am făcut acest lucru, dar chiar nu-mi place acest lucru.

Dragul meu soț este în bucătărie, recent a prins acest gust, poate este o modă sau, face asta pentru că ne uităm.  deseori pe un canal tv, Paprika. Oricum, altceva nu putem vedea la televizor.

Pune castraveți la murat. În cîteva zile vor fi buni de mîncat. Îi plac foarte mult.

                           

                          

2 comentarii:

  1. Pe aici a plouat ieri. Azi a fost mai respirabil. Castraveti murati fac rar, dupa o reteta a unei prietene. Culmea a fost ca mi-a iesit. Ceea ce a fost uimitor. Ca nu prea imi reusesc muraturile.
    O duminica cu odihna, draga Marta! 💗😘

    RăspundețiȘtergere