joi, 12 octombrie 2023

D’autres occupations

11 octobre 2023


Mercredi. Aujourd’hui, j’ai passé peu de temps dans la cuisine: nous avons eu envie de manger de crêpes à la confiture de myrtilles. 

Ensuite, j'ai fait face à des choses complètement différentes: j'ai refait un collier de perles bleu en verre,  il a longtemps été inutilisable parce qu’une voleuse me l’avait pris et quand finalement je l'ai récupéré, il était inutilisable, en lambeaux, déchiré et incomplet, j'avais envie de pleurer...Maintenant, j ai mis le matériel qui me restait avec ce que j' ai acheté et le  résultat est une toute autre chose, mais au moins je ne l'ai pas abandonné pour toujours.


Miercuri. Azi am fost puțin prin bucătărie, aveam poftă de clătite cu dulceață de afine. Apoi, m-am ocupat de cu totul altceva: am refăcut un colier de mărgele din sticlă albastră, care a rămas multă vreme inutilizabil pentru că o hoață mi l-a furat și cînd l-am recuperat în cele din urmă era inutilizabil, deșirat, rupt și incomplet, de-mi venea să plîng.

Acum, din ce mi-a mai rămas, din ce am mai cumpărat în timp, am încercat să fac un altul, rezultatul este e cu totul altceva, dar măcar nu l-am abandonat pentru totdeauna.

                    



2 comentarii:

  1. Este bine ca ai reusit totusi sa-l reconstitui. Frumos bleul acela!
    Sa te bucuri de el si sa-l porti cat mai curand!
    Un final de saptamana linistit! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Suzana. Chiar mi-a plăcut mult culoarea, doar că a plăcut și altei persoane.Săraca!

      Ștergere