luni, 9 octombrie 2023

Anniversaires

9 octobre


Lundi. Hier, dimanche, c’était l’anniversaire de ma soeur, Silvia Maria: téléphone, e-mail, voeux etc. Cela tombe bien dimanche, c'est bien beauToujours hier, petite visite de mon fils et de ma petite fille. Ils ont mangé un peu de ce qu'il y avait, on a passé un peu de temps ensemble et on a oublié totalement de prendre des photos d'eux deux. Ma belle fille a visité sa tante, Marioara, qui est très malade, donc elle n’a pas eu le coeur de passer chez nous.

Aujourd’hui c'est  l'anniversaire de ma voisine, Olga. Ça aussi tombe bien, lundi est un bon début pour une année anniversaire.  

Au reste, une journée avec de la lessive, et un peu de cuisine.


Luni. Ieri, duminică, a fost aniversarea soră-mi, Silvia-Maria: telefon, e-mail, urări, etc.  Cade bine duminica o aniversare.


Tot ieri, o vizită scurtă a fiului și nepoatei. Au mîncat ceva ce se găsea pe aici, am povestit una-alta și am uitat cu totul să facem niște fotografii cu ei doi. 

Nora noastră a vizitat-o pe mătușa ei, Marioara, care e foarte bolnavă, deci nu a mai avut curaj să mai treacă și pe la noi.


Astăzi este aniversarea vecinei noastre, Olga. Și ziua ei a căzut într-o zi faină, un început frumos pentru încă un an.

În rest pentru mine ziua a trecut cu spălat rufe, ceva ocupații pe la bucătărie și cam atît.

Photo:Iriși- Internet

                   


2 comentarii:

  1. Am găsit imaginea acestor iriși pe internet. Nu am mai văzut asemenea culoare. Mi s-a părut impresionant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca am mai vazut culoarea asta. Sunt superbi!
    La Multi Ani pentru sarbatorite. Sanatate si bucurii tuturor.
    Mi-ai facut pofta de salata de boef...
    Noapte buna, draga Marta! Zile cat mai linistite!❤️😘

    RăspundețiȘtergere