joi, 7 aprilie 2022

Printemps n'est pas printemps...

7 avril 2022


Jeudi. Pour moi, c'est un jour parfait: jeudi, le milieu de la semaine, j'ai des choses
à faire avec plaisir: écrire mon journal, de petits travaux dans la maison, du linge à secher, (dehors on ne peut pas car il pleut), la routine éternelle de la poussière. Dans la cuisine un coup de balai, rien d'autre. Et comme ça... 

Dehors, mauvais temps, et alors?! Timidement, le printemps arrive, peu de fleurs, perce neige, mais des bourgeons, de promesses...Je suis préparée,j'ai acheté de petites vases pour de petites fleurs de printemps. Je vais avoir mes petites satisfactions.


Joi. Pentru mine, o zi perfectă: joi, mijlocul săptămînii, am niște lucruri de făcut cu plăcere: să-mi scriu jurnalul, ceva mici lucrări prin casă, niște haine de uscat(afară nu, căci plouă)rutina eternă a „șters prafului
”. În bucătărie de măturat, nimic altceva. Și vezi așa... 

Afară, plouă, și ce dacă?! Timid, primăvara vine, puține flori, ghiocei, dar muguri, promisiuni...Sînt pregătită: mi-am cumpărat niște vaze pentru flori mici de primăvară. Voi avea micile mele satisfacții.      

     



2 comentarii:

  1. Multe bucurii, draga Marta! Si pe aici a plouat.
    Dar dupa atata uscaciune sper ca e bine pentru planeta!
    Un final de saptamana cu lecturi placute.
    Ghioceii arata perfect!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la urma, despre asta e fericirea, despre mici satisfactii si placeri personale.
    Ploaia m-a bucurat si pe mine.
    Intr-o vreme, am avut o obsesie pentru vazele astea de flori mici, am aproape o colectie dar nu stiu de ce, mi-au iesit de la suflet. Poate pentru ca nu m-am mai indurat sa rup ghioceii sau toporasii, poate pentru ca mi se pare ca miros prea tare, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere