miercuri, 28 octombrie 2020

Une femme, auteur des romans: Kate Morton

 28 octobre 2020

 


Mercredi. Cette année, j'ai découvert un écrivain dont les premiers trois romans je les ai lu, enfin, le troisième je suis en train de le lire. C’est une femme, Kate Morton.
  
Elle est Australienne née à Berri et elle écrit  des romans et encore de bon romans. J’en ai acheté trois

traduits en roumain par Sînziana Dragoș: Les brumes de Riverton, Le jardin des secrets  et La scène des souvenirs. Je suis très contente de cette  acquisition qui m’a procuré beaucoup de satisfaction.

Miercuri. Anul acesta, am descoperit un scriitor ale cărui prime trei romane le-am citit, în fine, pe al treilea tocmai îl citesc. Este o femeie, Kate Morton.

Ea este australiană născută la Berri și scrie romane, romane bune. Am cumpărat și eu trei traduse în română de Sînziana Dragoș: Casa de la Riverton, Grădina uitată și Păzitoarea tainei. Sînt foarte mulțumită de această achiziție care mi-a procurat multă satisfacție. 

            


                                                                                  

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru recomandari, draga Marta!
    Suna extrem de interesant titlurile!
    Lecturi cat mai placute iti urez cu mult drag!
    Imbratisari si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere