miercuri, 28 octombrie 2020

Changements

26 octombrie 2020 

      



Lundi. Ce n'est pas souvent que j'écris mon journal un jour de lundi, j aimerais, mais...Enfin.

En août, j'ai acheté des bulbes de tulipes et, en fin d'octobre je les ai planté: au printemps, j'aurai, peut-être, le plaisir de les voir en fleur.

Je regardais avec plaisir un film en séries télévisées. The mentalist, c'était mon préféré, maintenant, je me contente avec les épisodes du détective Murdoch.

De temps en temps, je me fais un plaisir d'écrire mon journal, avant c'était chaque jour (ou presque). 

Ah! Avant il me faisait un grand plaisir de travailler mes gobelins, maintenant, je me fatigue vite...

Le changement est dans la nature des choses.

 

Luni. Nu mi se întîmplă prea des să-mi scriu jurnalul în zi de luni. Aș vrea, dar...În fine.

În august, mi-am cumpărat niște bulbi de lalele, și, la sfîrșit de octombrie, i-am plantat: la primăvară voi avea, poate, plăcerea să-i văd înfloriți.

Mă uitam cu plăcere la un serial TV, În mintea criminalului sau The Mentalist, era preferatul meu, acuma trebuie să mă mulțumesc cu episoade (revăzute) din Detectivul Murdoch.

Din cînd în cînd, îmi face plăcere să-mi scriu jurnalul, înainte făceam asta zilnic (sau aproape). 

Ah, înainte îmi făcea mare plăcere să cos goblen, acum, mă obosesc repede...

Schimbarea este în natura lucrurilor.




4 comentarii:

  1. Imi pare bine ca ai revenit la un jurnal si in franceza. Este singura franceza pe care o mai citesc! :)
    Parca ti-am mai scris. Am si eu cateva goblenuri cumparate si unul singur inceput. Recunosc sincer ca mi-au placut imaginile si ma gandeam sa le pictez. Nu am facut nici una nici alta. Acum mi-a venit o alta idee: daca lucrez un singur rand pe zi va creste pic cu pic... Banuiesc ca nu e practic sa lucrezi un an la un goblen, insa alta solutie nu vad!😊
    Noapte buna, draga Marta! Imi pare bine ca ti-ai plantat bulbii. Nu stiam ca acum e momentul...
    Imbratisari si zile frumoase de noiembrie!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Goblenurile pe care eu le-am cusut s-au finalizat în timp destul de îndelungat, așa că într-adevăr cîte puțin în fiecare zi și în cele din urmă vei fi mulțumită. Scopul imediat a fost pentru mine să-mi ocup timpul cu ceva plăcut. Acum îmi place să le privesc...
      Bulbii de lalele se plantează toamna, în octombrie, noiembrie, dacă vrei să înflorească în primăvare următoare. Sînt flori perene, deci sper să-mi bucure ochii și în următoarele primăveri. Multe bucurii, dragă Suzana și mulțumesc mult,

      Ștergere
  2. Mai este un serial pe canalul acela cu Detectivul Murdoch, Endeavour parca ii zice. E dragut si ala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, era să uit pe Morse. Toate personajele din acest serial îmi plac. Mulțumesc pentru vizită, multă sănătate, Cristina!

      Ștergere