miercuri, 12 februarie 2020

Panne de courant

11 fevrier 2020

Mardi. 2,57h, je ne dors pas, en plus l’électricité s’est interrompu. C’est agréable tout ça!? Non? C’est que le vent soufle vraiment fort et il a, peut-être, renversé des arbres sur les fils électriques et nous voilà au noir.
Demain, les ouvriers vont réparer les dégâts et tout ira mieux.
 


Marți. Ora 2:57, nu dorm, în plus, nu avem curent electric. Plăcut, nu-i așa?! Asta din cauza vîntului care suflă foarte tare și, probabil, a răsturnat ceva copaci peste firele electrice, așa că iată-ne pe întuneric.
Mîine, muncitorii vor repara stricăciunile și totul va fi mai bine.






9 comentarii:

  1. Nici eu nu am inchis un ochi de grija Sofiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca a revenit curentul! O fi costisitor tare un mic generator, asa, pentru avarii?
    Noi chiar si la bloc avem o mica provizie de lumanarele, ca oricum imi place sa le aprind mereu! :)
    Toate cele bune, draga Marta! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem lumînări dar chiar mi-aș dori un mic generator. Mulțumesc pentru încurajare, Suzana.

      Ștergere
  3. Hei! Mai este cineva acasa? Sper ca esti bine, draga Marta!
    Si doar ocupata cu vrute si mai putine (ne)vrute...
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah! Ocupată și nu prea. Nu am chef de nimic, sînt într-o perioadă de-aia: fără nici o tragere de inimă. Nu am un motiv anume. Te îmbrățișez tare,Suzana.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Chiar mă învinuiam că nu mi-am scris jurnalul, dar am să fac un mic efort și o să pregătesc o postare. Promit! Îmbrățișări, Laura,

      Ștergere