luni, 20 ianuarie 2020

2020

20.01 2020

Luni. O iarnă blîndă și uscată. Asta e! În decembrie, înainte de sărbători,am avut niște tentative de curățenie prin casă neîncununate de succes, doar pe ici colo, în bucătărie, de exemplu mi-a rămas vitrina cu pahare nelustruită, dar anul s-a terminat oricum...De sărbători, copiii s-au simțit ca acasă, sper. Cei care vin de obicei. Mîncare de Crăciun: sarmale, friptură, cozonaci...
În ianuarie, mi-am continuat preocupările pentru goblen: îmi cumpărasem în toamnă unul din categoria „după mari pictori” și nu am aflat nici acum ceva precis în legătură cu artistul care a gîndit/pictat tabloul, presupun că este un ceh și ceea ce e important e costumul. Mie îmi place tabloul în sine și atmosfera...Dar e mult de lucru, poate reușesc să-l termin, dar tot așa de bine s-ar putea să nu-l văd terminat...

5 comentarii:

  1. Exact in ziua cand incep un regim de slabire...sarmalute?! :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă cu sarmale...asta a fost anul trecut. Succes cu dieta!

      Ștergere
  2. Ce luminos este! Astept sa ni-l arati terminat!
    Un nou an cu sanatate si bucurii, draga Marta! Imi pare bine de
    'reauzire'! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani, Luiza. Te îmbrățișez,

    RăspundețiȘtergere