duminică, 26 mai 2019

Eh, bien, sans photos...

24 mai 2019  

Vendredi. Je viens de finir un livre et je ne suis pas très contente parce que le someil n’arrive pas. Alors, je me suis levée et j’ai réparé le fermoir éclair d’un sac que j’utilise pur mes achats. Ensuite, avec une aiguille, j’ai fait toute sorte de petites réparations et transformations au même sac. En fin, j’ai fini, je l’ai mis à sa place...
A peine demain, je pourrai finir cette histoire en prenant des photos avec mes affaires et mes travaux de nuit, car à ce moment mon appareil a besoin des piles rechargées...

Vineri. Tocmai am terminat de citit o carte şi nu prea sînt mulţumită căci somnul mă ocoleşte. Aşa se face că m-am ridicat din pat şi mi-am găsit de lucru: am reparat fermuarul unei sacoşe pentru cumpărături. Apoi, cu acul am făcut tot felul de mici reparaţii şi transformări la care mă gîndisem mai de mult. Este vorba despre aceeaşi sacoşă. În fine am terminat şi am pus-o la locul ei...
Abia mîine voi termina de scris-postat această istorioară după ce fac nişte fotografii cu treburile şi lucrările din noaptea asta (ca să mă laud), în acest moment aparatul meu nu merge, bateriile nu sînt încărcate. Mi-am cam ieşit din...mînă.




       
          


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu