marți, 11 iunie 2019

Avec photos

11 juin 2019 
Mardi. Enfin, j'ai des photos. Mon appareil photo ne marchait plus, ce n'était pas grand chose, on a enfin remédié, mais il y a encore des problèmes.

Je n'ai plus écrit depuis longtemps, j'ai été fort occupée avec la lecture et avec le jardin: fleurs en pot et herbe. Il m'a fallu beaucoup de courage pour essayer de remettre l'allée en état au moins décent, après tant de pluie, des journées et

des nuits de pluie sans cesse...Par chance, j'ai eu de bons livres sous la main!


Marţi. În sfîrşit, am fotografii. Aparatul meu nu mai mergea, defecţiunea lui nu e mare lucru , am remediat dar nu de tot, vor mai fi probleme.

Nu am scris aici demult, am fost foarte ocupată cu lectura şi cu grădina: am multe flori în ghivece şi multă iarbă de tăiat. Mi-a

trebuit mult curaj ca să repun aleea într-o stare cît de cît decentă, după atît de multă ploaie, zile întregi şi nopţi de ploaie fără oprire şi fără speranţă...Noroc că aveam nişte cărţi bune la îndemînă!


           


             
                 

             
            

                
             


            

2 comentarii:

  1. Draga Marta! Multumesc pentru comentariu!
    Am fost si eu plecata o saptamana asa ca abia acum ajung pe blogul tau!
    Si aici a fost ploaie si frig si de bujori nici eu nu am putut sa ma bucur prea mult anul acesta ptr ca s-au scuturat repede!
    Sa speram ca se va îndrepta vremea si la voi! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai trecut prin veri umede și capricioase, ar cam fi timpul să vină „după ploaie, vreme bună”, nu-i așa? Zile însorite îți doresc.

      Ștergere